Wszystkie produkty

Motul 5100 4T 10W40 Motocyklowy półsyntetyczny olej silnikowy

Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 – doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami. Klasa jakości: API SG/SH/SJ/SL/SM     JASO MA2 – M033MOT112 Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: Technosynthese Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 10W40 API Standardy: API SG/SH/SJ/SL/SM JASO Standardy: JASO MA2 M033MOT112

Motul 3000 4T 20W50 motocyklowy olej mineralny

Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji

Więcej informacji

Motul Translube syntetyczny olej do skrzyni biegów

Mineralny, antyemulsyjny olej przekładniowy specjalnie opracowany w celu smarowania przekładni silników zaburtowych. Znakomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie przekładni. zmniejsza hałaśliwość pracy przekładni. Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, przeciwpienne, przeciwkorozyjne. Doskonała odporność na tworzenie emulcji. Zalecany do silników: EVINRUDE, FORCE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: Mineralny Zakres Produktów: Łodzie Lepkość: SAE90

Tekma Ultima Plus 10W40 syntetyczny olej silnikowy

W 100% syntetyczny niskopopiołowy olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych, silników stacjonarnych oraz silników do łodzi pracujących na paliwach o niskiej zawartości siarki (≤ 50 ppm). Do doładowanych silników Diesla o niskiej spalin z bezpośrednim wtryskiem paliwa spełniających wymagania niskiej emisji substancji szkodliwych Euro II, Euro

Więcej informacji

Motul Tecma Ultima 10W40 syntetyczny olej silnikowy

W 100% syntetyczny zalecany do nowoczesnych turbodoładowanych silników Diesla (EURO II, III, IV i EURO V) dużej mocy wyposażonych w systemy EGR czy SCR. Do najdłuższych przebiegów międzywymianowych. Zastosowanie: Olej silnikowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Inne pojazdy Lepkość: 10W40 ACEA Standardy: ACEA E4 / E7 API Standardy: API CF Dopuszczenia producentów : DEUTZ DQC-III ; MACK EO-N ; MAN M 3277

Więcej informacji

Motul Tekma Optima 5W30 syntetyczny olej silnikowy

Olej w 100% syntetyczny do nowoczesnych turbodoładowanych silników Diesla (EURO II, III, IV, V) wyposażonych w systemy EGR czy SCR. Największe korzyści daje we flotach nowoczesnych pojazdów i najdłuższych przebiegach międzywymianowych zmniejszając zużycie paliwa. Zastosowanie: Olej silnikowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Inne pojazdy Lepkość: 5W30 ACEA Standardy: ACEA E4 / E7 Dopuszczenia producentów : MB-Approval 228.5 /235.28 ; RVI RXD

Więcej informacji

Motul 300V Sprint 0W15 silnikowy olej syntetyczny

Olej w technologii Ester Core® o niskiej lepkości, pozwala na maksymalne zmniejszenie wartości współczynnika tarcia w warunkach smarowania hydrodynamicznego, w celu osiągniecia optymalnej mocy przy wysokich obrotach. Do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie: kwalifikacje, wyścigi typu “drag racing”, krótkie tory. Przewyższa wymagania ACEA i API. Zastosowanie: Wyścigowy

Więcej informacji