Wszyscy producenci

Motul Tekma Mega X 15W40 półsyntetyczny olej silnikowy

Olej silnikowy specjalnie opracowany do silników samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych, silników stacjonarnych oraz silników do łodzi. Do silników Diesla spełniających wymagania niskiej emisji substancji szkodliwych Euro II, Euro III, Euro IV oraz Euro V wyposażonych w zawory EGR (Exhaust gas re-circulation), katalizatory SCR (selektywna redukcja katalityczna) oraz/lub do starszych silników. Może być

Więcej informacji

Motul Tekma Mega 15W40 mineralny olej silnikowy

Olej mineralny specjalnie opracowany do silników samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych, silników stacjonarnych oraz silników do łodzi. Do silników Diesla spełniających wymagania niskiej emisji substancji szkodliwych Euro II, Euro III, Euro IV oraz Euro V wyposażonych w zawory EGR (Exhaust gas re-circulation) oraz/lub do starszych silników. Może być także stosowany jako jeden olej

Więcej informacji

Motul Specific 948B 5W20 syntetyczny olej silnikowy

FORD – W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych FORD. Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 948-B, który przede wszystkim wymagany jest w 3-cylindrowych silnikach 1.0L EcoBoost, ale jest także w pełni kompatybilny z niektórymi innymi silnikami benzynowymi FORD. Sprawdź zalecenia w karcie technicznej produktu. Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy

Więcej informacji

Motul Garden 4T SAE 30

Mineralny olej do kosiarek spalinowych i innych urządzeń ogrodowych. Do 4 suwowych silników benzynowych i Diesla, wolnossących doładowanych. Szczególnie zalecany do silników Briggs&Stratton. Specyfikacje: API SG/CF Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: Mineralny Zakres Produktów: Ogród Lepkość: 30 API Standardy: API SG/CD Opakowanie 1L, 2L, 25L

Motul Multi DCTF półsyntetyczny olej przekładniowy

Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi. Szczególnie zalecany do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DCT) konstrukcji ZF, GETRAG oraz BORG WARNER używanych przez producentów pojazdów: VW-AUDI-SEAT-SKODA (DSG oraz S-tronic), BMW (DKG), MERCEDES BENZ (7G DCT), PORSCHE

Więcej informacji

Motul ATF VI syntetyczny olej przekładniowy

GM DEXRON VI – W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT. Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: 100%

Więcej informacji

Motul 90PA przekładniowy olej mineralny

Mineralny olej specjalny z dodatkiem uszlachetniaczy Stick-Slip do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego. Doskonała stabilność warstwy smarnej zmniejszająca tarcie i zużycie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych. Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: Mineralny Zakres Produktów: Inne pojazdy, Samochody osobowe API Standardy: API GL-4 / GL-5 Dopuszczenia producentów : MIL-L-2105D Opakowanie 2L, 60L