Olej syntetyczny

Motul olej przekładniowy GEAR 300 75W90 100% synthetic

Do ekstremalnie obciążonych skrzyń biegów i mostów tylnych. W pełni syntetyczny olej do skrzyń biegów i mostów tylnych ekstremalnie obciążonych. Stabilność termiczna w wysokich temperaturach z wyjątkowo wysoką stabilnością ciśnieniową.Zmniejsza tarcie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych. Klasa jakości: API GL 4+5 Opakowanie: 1L, 20L, 60L

Motul olej silnikowy 300V POWER 5W40 100% synthetic

Do profesjonalnych zastosowań w rajdach i wyścigach. Olej do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje:  SUBARU WRT, WRC, Formuła Renault. Przewyższa wymagania ACEA i API. Opakowanie: 2L, 25L, 60L

Motul olej silnikowy 300V COMPETITION 15W50 100% synthetic

Do profesjonalnych zastosowań podczas rajdów i wyścigów. Olej do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów, np. do długodystansowych 24-godzinnych wyścigów wytrzymałościowych, rajdów pustynnych, itp. Referencje:  Prodrive, Ferrari 550 Maranello, 24H Le Mans, FIA GT, Coloni Motorsport, Formuła 3000 (samochody z otwartymi kołami), French GT, Ruffier Events, Porsche.

Więcej informacji

Motul olej silnikowy 300V LE MANS 20W60 100% synthetic

Do profesjonalnych zastosowań podczas wyścigów. Olej do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych wyścigów, zwłaszcza wyścigów samochodowych typu Endurance. Referencje: Larbre Competition 24h Le Mans, FIA GT. Przewyższa wymagania ACEA i API. Opakowanie: 2L, 25L, 60L

Motul olej silnikowy 300V POWER RACING 5W30 100% synthetic

Do profesjonalnych zastosowań w rajdach i wyścigach. Olej do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: NISMO NISSAN, Japan GT, Coloni Motorsport, Formuła 3. Przewyższa wymagania: ACEA i API Opakowanie: 2L, 25L

Motul olej silnikowy 300V HIGH RPM 0W20 100% synthetic

Do zastosowań w profesjonalnych rajdach i wyścigach. Olej o niskiej lepkości HTHS do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: Toyota Racing Development, Japan GT, Formuła Renault. Przewyższa wymagania: ACEA i API Opakowanie: 2L, 25L

Motul olej silnikowy specific CNG/LPG 5W40 100% synthetic

W pełni syntetyczny olej  silnikowy do silników zasilanych gazem ziemnym( CNG) ,gazem LPG lub benzyną i gazem LPG. Olej o zmniejszonej zawartości popiołu siarczanowego,fosforu i siarki.Odporny na wysokie temperatury. Klasa jakości: ACEA C3-API SM/CF Dopuszczenia: BMW LL-04 Opakowanie: 1L, 2L, 4L, 5L, 60L, 208L

Motul olej silnikowy 8100 ECO CLEAN+ C1 5w30 100% synthetic

W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji o najniższej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Możliwość stosowania w silnikach z katalizatorami trójfunkcyjnymi lub filtrami cząstek stałych. Klasa jakości: ACEA C1 Specyfikacje: Ford WSS M2C 934B Zalecenia: Mazda 5, 6 (Diesel) z DPF Opakowanie: 1L, 5L, 20L,

Więcej informacji

Motul olej silnikowy specific Ford 913 D 5w30 100% synthetic

W pełni syntetyczny olej silnikowy do silników benzynowych i Diesel, w których producenci (Ford, Land Rover, Jaguar i Volvo) wymagają stosowania olejów o niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Klasa jakości ACEA A5/B5  Specyfikacje: FORD WSS M2C 913C kompatybilny ze specyfikacją FORD WSS M2C 913A i 913 Opakowanie 1 L, 5 L, 20L, 60L, 208L