Olej syntetyczny

Motul 710 2T Motocyklowy olej syntetyczny

W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników motocyklowych zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia współczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów

Więcej informacji

Motul 600 DJ JET Syntetyczny olej silnikowy

Olej w 100% syntetyczny opracowany na olejach estrowych i dodatkach bezpopiołowych, przezanaczony do wyczynowych silników 2-suwowych zarówno z wtryskiem bezpośrednim jak i gaźnikowych: KAWASAKI, YAMAHA, POLARIS. Zaprojektowany dla benzyny ołowiowej lub bezołowiowej. Zabarwiony kolorem niebieskim w celu łatwego wykrycia w benzynie. Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 2-suwowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Quady, Gokarty, Skutery wodne i śnieżne, Łodzie

Więcej informacji

Motul Translube syntetyczny olej do skrzyni biegów

Mineralny, antyemulsyjny olej przekładniowy specjalnie opracowany w celu smarowania przekładni silników zaburtowych. Znakomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie przekładni. zmniejsza hałaśliwość pracy przekładni. Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, przeciwpienne, przeciwkorozyjne. Doskonała odporność na tworzenie emulcji. Zalecany do silników: EVINRUDE, FORCE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA Zastosowanie: Olej do skrzyni biegów Jakość: Mineralny Zakres Produktów: Łodzie Lepkość: SAE90

Tekma Ultima Plus 10W40 syntetyczny olej silnikowy

W 100% syntetyczny niskopopiołowy olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych i rolniczych, silników stacjonarnych oraz silników do łodzi pracujących na paliwach o niskiej zawartości siarki (≤ 50 ppm). Do doładowanych silników Diesla o niskiej spalin z bezpośrednim wtryskiem paliwa spełniających wymagania niskiej emisji substancji szkodliwych Euro II, Euro

Więcej informacji

Motul Tecma Ultima 10W40 syntetyczny olej silnikowy

W 100% syntetyczny zalecany do nowoczesnych turbodoładowanych silników Diesla (EURO II, III, IV i EURO V) dużej mocy wyposażonych w systemy EGR czy SCR. Do najdłuższych przebiegów międzywymianowych. Zastosowanie: Olej silnikowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Inne pojazdy Lepkość: 10W40 ACEA Standardy: ACEA E4 / E7 API Standardy: API CF Dopuszczenia producentów : DEUTZ DQC-III ; MACK EO-N ; MAN M 3277

Więcej informacji

Motul Tekma Optima 5W30 syntetyczny olej silnikowy

Olej w 100% syntetyczny do nowoczesnych turbodoładowanych silników Diesla (EURO II, III, IV, V) wyposażonych w systemy EGR czy SCR. Największe korzyści daje we flotach nowoczesnych pojazdów i najdłuższych przebiegach międzywymianowych zmniejszając zużycie paliwa. Zastosowanie: Olej silnikowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Inne pojazdy Lepkość: 5W30 ACEA Standardy: ACEA E4 / E7 Dopuszczenia producentów : MB-Approval 228.5 /235.28 ; RVI RXD

Więcej informacji

Motul 300V 15W60 Factory Line Off Road Olej Motocyklowy

W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2 Zastosowanie: Wyścigowy olej motocyklowy – Factory Line Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 15W60 Dopuszczenia producentów

Więcej informacji

Motul 300V 5W40 Factory Line Off Road Olej Motocyklowy

W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2 Zastosowanie: Wyścigowy olej motocyklowy – Factory Line Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 5W40 Dopuszczenia producentów

Więcej informacji

Motul 300V Factory Line Road Reacing 10W40 Motocyklowy olej syntetyczny

W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2 Zastosowanie: Wyścigowy olej motocyklowy – Factory Line Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 10W40 Dopuszczenia producentów: Above

Więcej informacji

Motul 300V Sprint 0W15 silnikowy olej syntetyczny

Olej w technologii Ester Core® o niskiej lepkości, pozwala na maksymalne zmniejszenie wartości współczynnika tarcia w warunkach smarowania hydrodynamicznego, w celu osiągniecia optymalnej mocy przy wysokich obrotach. Do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych,  przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie: kwalifikacje, wyścigi typu “drag racing”, krótkie tory. Przewyższa wymagania ACEA i API. Zastosowanie: Wyścigowy

Więcej informacji