Oleje silnikowe

Motul 7100 4T 10W40 Motocyklowy olej syntetyczny

W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 – doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami. Klasa jakości: API SG/SH/SJ/SL/SM/SN JASO MA2 – M033MOT117 Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Motocykle

Więcej informacji

Motul 710 2T Motocyklowy olej syntetyczny

W 100% syntetyczny olej estrowy opracowany do wysokoobrotowych mocno obciążonych 2-suwowych silników motocyklowych zarówno do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Znakomite własności smarne wpływają na zmniejszenie zużycia współczynnika tarcia i zużycia silnika, zwiększają moc silnika i zmniejszają jego opory wewnętrzne. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów

Więcej informacji

Motul 600 DJ JET Syntetyczny olej silnikowy

Olej w 100% syntetyczny opracowany na olejach estrowych i dodatkach bezpopiołowych, przezanaczony do wyczynowych silników 2-suwowych zarówno z wtryskiem bezpośrednim jak i gaźnikowych: KAWASAKI, YAMAHA, POLARIS. Zaprojektowany dla benzyny ołowiowej lub bezołowiowej. Zabarwiony kolorem niebieskim w celu łatwego wykrycia w benzynie. Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 2-suwowy Jakość: 100% Syntetyczny Zakres Produktów: Quady, Gokarty, Skutery wodne i śnieżne, Łodzie

Więcej informacji

Motul 5100 4T 15W50 Motocyklowy półsyntetyczny olej silnikowy

Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 – doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego. Klasa jakości: API SG/SH/SJ/SL/SM JASO MA2 – M033MOT114 Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: Technosynthese Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 15W50

Więcej informacji

Motul 5100 4T 10W50 Motocyklowy półsyntetyczny olej silnikowy

Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 – doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami. Klasa jakości: API SG/SH/SJ/SL/SM JASO MA2 – M033MOT113 Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: Technosynthese Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 10W50 API Standardy: API SG/SH/SJ/SL/SM JASO Standardy: JASO MA2 M033MOT113

Motul 5100 4T 10W30 Motocyklowy półsyntetyczny olej silnikowy

Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkośść zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 – doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami. Klasa jakości: API SG/SH/SJ/SL/SM     JASO MA2 – M033MOT111 Zastosowanie: Olej silnikowy

Więcej informacji

Motul 5100 4T 10W40 Motocyklowy półsyntetyczny olej silnikowy

Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 – doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami. Klasa jakości: API SG/SH/SJ/SL/SM     JASO MA2 – M033MOT112 Zastosowanie: Olej silnikowy Typ Silnika: 4-suwowy Jakość: Technosynthese Zakres Produktów: Motocykle Lepkość: 10W40 API Standardy: API SG/SH/SJ/SL/SM JASO Standardy: JASO MA2 M033MOT112

Motul 3000 4T 20W50 motocyklowy olej mineralny

Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji

Więcej informacji